Nowe opcje gry: lucky set system, MU Helper, naprawa przedmiotu kamykiem, dodanie opcji za pomocą jevel of elevation.

Nowe rodzaje chatu: biały dla gens.

Nowe postacie: Rage Fighter.

Nowe opcje mixów: tworzenie lucky set części 1st lvl i 2nd lvl, tworzenie Jevel of Extension.

Nowe klasy postaci: Fist Master.

Nowe mapy: Kalrutan.

Nowi NPC: General Goods Merchant, Weapons Merchant, Gens Duprian Steward, Gens Vanert Stewatd, David.

Nowe potwory: Poisonous Scorpion, Bone Scorpion, Orkus, Golog, Crypta, Cryptos, Condra, Nancondra.

Nowe nabyte umiejętności bez nauki: Charge.

Nowe nabyte umiejętności: Increase Block, Increase Health, Ignore Defense, Chain Drive, Dragon Roar, Dark Side, Dragon Slasher.

Nowe umiejętności w broniach: Killing Blow, Beast Uppercut.

Nowe przedmioty: Sealed Golden Box, Sealed Silver Box, 1st Lucky ticket, 2nd lucky ticket.

Nowe pergaminy: Increase Block Parchment, Increase Health Parchment, Ignore Defense Parchment, Chain Drive Parchment, Dragon Roar Parchment, Dark Side Parchment, Dragon Slasher Parchment.

Nowe rodzaje przedmiotów: przedmioty typu Lucky.

Nowe zbroje: Sacred Fire, Storm Zahard, Piercing Groove.

Nowe kategorie broni: Kastet.

Nowe kastety: Sacred Glove, Holy Storm Claw, Piercing Blade Glove.

Nowe antyczne zbroje: Vega Sacred Fire, Chamer Sacred Fire.

Nowe antyczne kastety: Vega Glove, Chamer Glove.

Nowe Sety lucky: Moros's, Dione's, Hade's, Ophoon's, Hegaton's, Taros's, Castol's, Nemesis, Tride's, Amis's, Meter's.

Nowe klejnoty: Jewel of Elevation, Jewel of Extension.

Nowe wingi 1st lv: Cape of Fighter.

Nowe wingi 3rd lvl: Cape of Overrule.

Zmiana w quest system od npc: dodano tzw. daily quest gdzie nagrodą są pudełka z których wypadają kamyki,czekoladki i inne dobra.

Zamiana w interfejsie: znowu interfejs z hp, maną, ag, sd, tylko na mu korea.

Zamiana w zabezpieczeniach: został podniesiony poziom ochrony.

Zmiana nazwy setów: Storm crow => Atlans, Pad => Padded.

Zmiana nazwy czaru: Cometfall => Blast.

Zmiana w NPC Lahap: pakowanie i wypakowywanie kamyków do 30 teraz dla wszystkich typów.

Zmiany w Master poziom Skilltree: zmieniony wygląd, redukcja kategorii z 4 do 3, dodanie Skilltree dla First Mastera, nowy system punktowania.

Zmiany w eventach wymagających zapki: dodano nowy poziom dla master poziom.

Zmiana dotycząca quest system: od buffera quest system rozszerzono o dodatkowe questy w eventach takich jak Illusion Temple, Blood Castle, Devil Squere, Chaos Castle, questy tygodniowe, nowe questy od kurierów, questy od gens, na reset poszczególnych części drzewka lub całego, oraz quest na poszerzenie inventory i depozytu.

Zmiana przy Double Goer Event: mamy jedną mapę z centralną strefą walki i 4 rozgałęzieniami a z jednej z nich startujemy losowo, mamy teraz konkretną liczbę poziomów eventu określoną do 9, a potwory mają stałe statystyki niezależnie od party.

Zmiana w tworzeniu postaci: tworzenie jest na peryferiach Fortress of Imperial Guardian.

Zmiany w przedmiotach ancient: nowe sety i kastety.

Wstecz