Nowe opcje gry: system elementarny, nauka umiejętności ze skilltree, w ancientach są pokazane bonusy za poszcególne części oraz napisana ich lista z danego setu, pojawiaja sie liczby przy zebranych fraglentach całości w inventory bez najeżdżania na nie, można przesuwać każde okienko, przenoszenie itemów ppm akceptacja okien enterem.

Nowe rodzaje obrażeń: elementarne a są to: granatowy kolor dla water, ciemnozielony kolor dla wind, ciemnoszary kolor dla darkenss, żółty kolor dla earth, czerwony kolor dla fire.

Nowe opcje mixów: podwyższanie poziomów pentagramów, pranie Mithrill, Elixir i Errtel, podwyższanie poziomów i rang Errtelów.

Nowe mapy: a raczej kontynent Acheron wraz z nim obszary Alkmar i Ubaid.

Nowi NPC: Jin, Dervish, Adniel, Captain Slough, Sir Lesnar.

Nowe potwory: Devil Fairy Elemental Beast, Elemental Knight, Ubaid Devil Fairy, Ubaid Elemental Beast, Ubaid Knight, Salamander (Fire Element BOSS), Undline (Water Element BOSS), Sylphid (Wind Element BOSS), Gnome (Earth Element BOSS), Hellraiser (Darkness Element BOSS).

Nowe przedmioty: Green Ink, Parchment of Soul, Scroll of Green oblivion, Blue Ink, Parchment of Soul, Scroll of Blue Oblivion, Red Ink, Parchment of Soul, Scroll of Red Oblivion, Spirit Map Fragment, Fragments Spirit, Mithrill Fragment, Mithrill, Elixir Fragment, Elixir, Errtel, Errtel of Anger, Errtel of Blessing, Errtel of Integrity, Errtel of Divinity, Errtel of Gale, Jewel Frame Combination, Spirit Powder, Trophy of War, Small Box of Ertell.

Nowy slot na rzecz: Pentagram.

Nowe kategorie broni: Pentagram.

Nowe pentagramy: Muren Book of Magic, Scroll of Etramu.

Nowe zaproszenia na eventy: Spirit Map.

Nowe eventy: Arka War.

Nowe opcje w elemental system: Eemental Dmg, Attack Against Fire Element (%), Attack Against Water Element (%), Against Attack Earth Element (%), Attack Against Wind Element (%), Attack Against Dark Element (%), Elemental Attack Dmg (in PvP), Elemental Attack Dmg (in PvE), Ranged Elemental Attack Dmg (in PvP), Elemental Melee Attack Dmg (in PvP), Elemental Critical Rate (in PvP) (%), Elemental Critical Rate (in PvM) (%), elemental Defense, Defense Against Fire Element (%), Defense Against Water Element (%), Defense Against Earth Element (%), Defense Against Wind Element (%), Defense Against Dark Element (%), Elemental Defense (in PvP), Elemental Defense (in PvE), Ranged Elemental Defense (in PvP), Elemental Melee Defense (in PvP), Elemental Dmg (in PvP) (%), Elemental Dmg (in PvM) (%), Elemental Attack Success Rate (%), Attack Against Fire Element (%), Attack Against Water Element (%), Against Attack Earth Element (%), Attack Against Wind Element (%), Attack Against Dark Element (%), Elemental Attack Dmg (in PvP), Elemental Attack Dmg (in PvE), Ranged Elemental Attack Dmg (in PvP), Elemental Melee Attack Dmg (in PvP), Elemental Damage (in PvP) (%), Elemental Damage (in PvM) (%), Elemental Defense Success Rate (%), Defense Against Fire Element (%), Defense Against Water Element (%), Defense Against Earth Element (%), Defense Against Wind Element (%), Defense Against Dark Element (%), Elemental Defense (in PvP), Elemental Defense (in PvE), Ranged Elemental Defense (in PvP), Elemental Melee Defense (in PvP), Elemental Damage Absorb (in PvP) (%), Elemental Damage Absorb (in PvM) (%).

Nowe Errtele: Errtel of Anger, Errtel of Blessing, Errtel of Integrity, Errtel of Divinity.

Zmiana przy gulidwar: na mapie Acheron będą się odbywały walki, podczas walk nie będziemy otrzymywać expa za potwory.

Zmiana w rozdzielczości: zmieniono 1280x1024 na 1280x960.

Zmiana w poziomach: nowy maksymalny poziom do uzyskania 700.

Zmiana w skilltree: nowy maksymalny poziom do uzyskania 300, dodano kolejne umiejętności w tym opcje nauki nowych umiejętności.

Zmiana w master level: level zostaje zwiększony z 200 do 300.

Zmiany w eventach wymagających zaproszenia: zwiększono poziom wejścia w eventach z 200 do 300.

Zmiana nazwy setu: Divine => Holy Spirit, Divine =>Divino.

Zmiana przy wyborze serwera: statki płynące na kontynent Archeon a na jednym z nich z DL w sunlight set i solay scepter.

Zmiany przy wyborze postaci: postacie na szczycie kolumn w otoczeniu drzew z fioletowymi liśćmi i fioletowym niebem.

Zmiany przy tworzeniu postaci: postacie są tworzone w otoczeniu drzew z fioletowymi liśćmi i fioletowym niebem.

Zmiany w interfejsie gry: osobny mały przycisk do wysyłania mejli.

Zmiana w systemie gildi: zmiana szaty graficznej i interfejsu.

Zmiany w systemie trade: zmiana szaty graficznej i interfejsu, przycisk zamykania trade jest na górze, akceptacje zastąpiono przyciskiem trade pośrodku.

Zmiany w oknie gry: zmiana szaty graficznej i interfejsu.

Zmiany w interfejsie: zmiana kryształu z życiem, maną, pasek, wysunięty przycisk quest, komunikacja i ustawienia pasek, AG i SD przeniesiony na górę.

Zmiany w postaci i plecaku: zmieniony interfejs.

Zmiana w systemie Questów: dodanie questów w Acheron.

Zmiany w klawiszologii: zwiększona liczba klawiszy funkcyjnych.

Zmiana w skilltree: nowe umiejętności nabyte w drzewku: Bloody Storm, Earth Prism, Party Healing, Bless, Poison Arrow, Satyr, Grand Wizard, Iron Defense, Blind.

Zmiana przy systemie questów: quest na reset poszczególnych części lub całego drzewka, dodane questy od Recenary Gulid Manager Tercia.

Zmiany w oknie gry: zmiana szaty graficznej i interfejsu.

Zmiany w systemie PK: zmiana szaty graficznej i interfejsu, usunięto status Hero, zamiast czekać 3h od fraga na osobę i stopień PK, będziemy czekać godzinę.



Zmiana nazwy exe opcji: Defense Succes Rate 10% -> Increases Defense Succes Rate by 10%, Increase HP 4% -> Increase Maximum Life by 4%, Increase MP 4% -> Increase Maximum Mana by 4%, Increase Zen After Hunt 30% ->Increases amount of Zen acquired for hunting monsters by 30%, Excellent Damage Rate + 10% -> Increase Excellent Damage Chance by 10%, Increase Speed + 7 -> Increase 7 Attack (Wizardry) speed, Increase life after monster + life/8 -> Obtains (Life/8) when monster is killed, Increase mana after monster + mana/8 -> Obtains (Mana/8) when monster is killed.

Wstecz